Ilmainen EU toimitus yli 50 € tilauksille

Tilaaminen

Jos asiasi koskee laatua, ruokaturvaa tai muuta tähän liittyvää, ota yhteyttä [email protected].

Jos kysymyksesi koskee tuotetta, jota et ole ostanut verkkokaupastamme, palaa takaisin kauppaan, josta ostit lakritsin.

Jos paketissasi on tuote, joka on sulanut tai pilalla, ota meihin yhteyttä ja pidä käsillä seuraavat tiedot:

  • Tilausnumerosi. Löydät sen sähköpostitse lähettämämme tilausvahvistuksen yhteydestä. Se näyttää yleensä tältä: LBB0001234567.

  • Valokuva tuotteesta, joka on vahingoittunut, sulanut, pilalla tai muulla tavoin syömäkelvoton.

  • Parasta ennen -päiväys, joka löytyy purkin pohjasta tai kyljestä.

Tutkimme asiaa ja tarjoamme sinulle korvaukseksi joko rahallisen hyvityksen tai uuden tuotteen viallisen tilalle. Maksamme korvaavan tuotteen lähetyksestä aiheutuneet kustannukset.

Voit katsoa SLOW CRAFTED-tuotteitamme sivustollamme. Ne löytää myös lisäämällä suodattimen tuotteisiimme. Valitse ensin "ruokavalio"-suodatin ja sitten "luomu".

Klassikkovalikoimaamme, johon kuuluu lajikkeita kuten A - THE ORIGINAL, 2 - SALTY ja B - PASSION FRUIT, täydennetään jatkuvasti. Tähän kuuluu myös SLOW CRAFTED -mallistomme, paitsi ANNIVERSARY, joka on rajoitettu painos. Rajoitettuja painoksia ei palauteta varastoon, mutta ne voivat palata tulevaisuudessa.

Jos sait paketin, josta puuttuu jokin tilaamasi tuote, ota meihin yhteyttä. Liitä viestin mukaan tilausnumerosi sekä puuttuvien tuotteiden nimet. Lähetämme sinulle välittömästi puuttuvat tuotteet. Annamme lisäksi palautetta varaston henkilökunnalle, jotta tällainen ei pääse toistumaan.

Pahoittelemme tällaisesta tilanteesta aiheutuvaa myöhästymistä tai vaivaa. Virheitä tapahtuu, vaikka näemme kovasti vaivaa tällaisten tilanteiden ehkäisemiseksi.

Ennen kuin otat meihin yhteyttä, yritä avata verkkosivustomme toisessa selaimessa tai yksityisessä selaimessa. Tämä yleensä korjaa ongelman ja alennuskoodisi pitäisi aktivoitua. Voit käyttää vain yhtä alennuskoodia kerrallaan. 

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä, niin autamme mielellämme.

Voit käyttää saamaasi alennusta siirtymällä ostoskoriin, kirjoittamalla alennuskoodin Onko sinulla alennuskoodi? -kenttään ja napsauttamalla Lisää. Alennus vähennetään tilauksestasi.

Valitettavasti et voi muuttaa tilaustasi sen jälkeen, kun se on tehty. Tämä johtuu siitä, että turvallisuussyistä emme voi muuttaa tilauksen yhteydessä rekisteröimiäsi tietoja. Jos tilauksessasi on virheitä tai haluat peruuttaa sen, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme puhelimitse tai chatissa. Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme peruuttaa sen, jotta voit tehdä uuden tilauksen. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täältä

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, soita asiakaspalveluumme numeroon +358753252880.

Tilaukset lähetetään varastostamme yleensä samana päivänä. Valitettavasti emme voi peruuttaa tilausta sen jälkeen, kun se on lähetetty.

Riippuen siitä, minkä maan sivustoa selaat, hinnat voivat näkyä eri valuutoissa. Voit vaihtaa valuuttaa napsauttamalla näytön oikeassa yläreunassa olevaa kuorma-autokuvaketta ja valitsemalla toisen kielen tai toimitusmaan. Jos vaihdat toimitusmaata, tuotehinnat muutetaan paikalliseksi valuutaksi ja paikalliset elintarvikesäännökset saattavat vaikuttaa niihin. 

Jos korissasi on tuotteita, joita ei voida lähettää haluttuun toimitusmaahan, maata ei voi valita. Tyhjennä ostoskori ensin.

Jos tilauksesi ei ole odotusten mukainen, ota meihin yhteyttä viimeistään 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta. Otamme vastaan vain avaamattomat tuotteet. Paketin palautuksesta aiheutuvat kulut jäävät asiakkaan maksettavaksi, mutta me huolehdimme korvaavan tuotteen lähetyksen aiheuttamista kuluista.

Palautus osoitteeseen:

Postnord TPS A/S, Nordhøj 12, 4600 Køge, Denmark, Att: LAKRIDS BY BÜLOW

Valitettavasti emme voi tarjota ilmaista palautusta. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä meihin täällä.

Toimitus

Pakettisi pitäisi saapua perille alla mainitussa määrässä päiviä. Lähettipalveluissamme tapahtuu kuitenkin toisinaan viivästyksiä.

Tarkista sähköpostisi, josta löydät lähetysvahvistuksen ja seurantalinkin. Muista, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää jopa 24-48 tuntia, ja koska lähetys tulee Tanskasta, jotkin seurantalinkit päivittyvät vasta, kun paketti saapuu kohdemaahan. Ole kärsivällinen päivitysten kanssa, erityisesti viikonloppuisin. Jos olet valinnut STANDARD SHIPPING -vaihtoehdon, pakettisi toimitusaika sen lähettämisen jälkeen on: Tanska: Enintään 4 arkipäivää. Norja: Enintään 9 arkipäivää Ruotsi: Enintään 7 työpäivää Saksa: Enintään 6 työpäivää Suomi: Enintään 10 työpäivää Yhdistynyt kuningaskunta: Enintään 7 työpäivää Manner-Eurooppa: Enintään 12 työpäivää Yhdysvallat: 2-4 työpäivää Muu maailma: enintään 14 arkipäivää.

Jos olet valinnut EXPRESS SHIPPING -vaihtoehdon, pakettisi toimitusaika sen lähettämisen jälkeen on:

Eurooppa: 1-3 arkipäivää Yhdysvallat: 2-4 arkipäivää Muu maailma: 2-4 arkipäivää

Toimituksen kesto vaihtelee 10 päivän välillä riippuen kohdemaasta. Arvostamme kärsivällisyyttäsi. Voit tarkistaa paketin kulun päivittymisen seurantalinkin kautta.

Lähettämästämme sähköpostista löytyy linkki, jonka kautta voit seurata pakettisi kulkua. Muista, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää 24-48 tuntia.

JOS ET OLE SAANUT TILAUSTASI 10 ARKIPÄIVÄN KULUESSA, TEE SEURAAVAT TOIMENPITEET:

  1. Tarkista tilausvahvistuksesta, ettei sieltä löydy kirjoitusvirheitä ja että saamamme osoite on oikea.

  2. Ota meihin yhteyttä jos osoitetiedoistasi löytyy virhe. Asiakaspalvelijamme auttaa sinua ja ottaa yhteyttä paketintoimittajaan paikallistaakseen ongelman.

  3. Jos paketintoimittaja on kadottanut pakettisi tai paketti saapuu epäkunnossa, ota meihin yhteyttä, jotta voimme ratkaista ongelman.

Hinnat vaihtelevat kohdemaasta ja tilaustyypistä riippuen. Alta löydät arvioidut hinnat tavalliselle toimitukselle.

  • Tanska - alkaen €7.00

  • Norja - alkaen €6.00

  • Ruotsi - alkaen €4.00

  • Saksa - alkaen €5.00

  • Iso-Britannia - alkaen €7.00

  • Suomi - alkaen €8.00

  • Ranska - alkaen €8.00

  • Alankomaat - alkaen €7.00

  • Manner-Eurooppa - alkaen €7.00

  • Yhdysvallat - alkaen €5.00

EXPRESS-TOIMITUKSEN hinnat vaihtelevat kohdemaan ja/tai pakkauskoon mukaan. Lopullinen hinta selviää kassalla. Hinnat alkaen 19.00€. TARJOUKSET KOSKIEN ILMAISTA TOIMITUSTA Ilmaisen toimituksen voimme tarjota niihin maihin, joissa meillä on kuljetusyhteistyökumppani. Jos meillä ei ole valitsemassasi kohdemaassa yhteistyökumppania, toimitamme lähetyksen DHL Expressin kautta – tällöin kuitenkin kuljetukselle tulee lisämaksu, jonka suuruus riippuu alueesta. Huomioi, että Lakrids by Bülow Oy ei ota vastuulleen mitään paikallisia tullimaksuja. Tämä koskee myös tarkastusmaksuja (mm. BTA prior notice). Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] jos sinulla on kysyttävää.

 

Jätätkö kaiken viime tippaan? Ei huolta. Jos jätät tilauksen meille ennen klo 12:00 (Tanskan aikaa), tilauksesi lähetetään matkaan vielä samana päivänä. Välillä viivästyksiä voi kuitenkin sattua.

Tilaukset, jotka on tehty perjantaina klo 12:00 jälkeen tai viikonlopun aikana, pakataan viikonloppuna, mutta paketin lähettäminen tapahtuu tavallisesti vasta seuraavana arkipäivänä.

Jos haluat nähdä, mihin maihin toimitamme tavaraa, napsauta etusivun yläosassa olevaa kuorma-autokuvaketta. Täältä voit vaihtaa toimitusmaan. Haluaisimme mielellämme toimittaa lakritsia kaikkiin maailman maihin. Valitettavasti tämä ei ole tällä hetkellä mahdollista. Tyypillinen syy on tullirajoitukset ja/tai lämpötilahaasteet. Tuotteemme ovat hyvin herkkiä kuumuudelle, ja on todettu, että tiettyihin osiin maailmaa on liian haastavaa toimittaa tuotteita Kiitos ymmärryksestäsi ja pidä silmällä pikatoimitusvaihtoehtoja tulevaisuudessa. Emme kata paikallisia tulli- ja arvonlisäverokuluja, joita voi aiheutua EU:n ulkopuolisissa maissa.

Kyllä. Saat toimitusvahvistussähköpostin, jossa on seurantalinkki, 24 tunnin kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.