Ilmainen EU toimitus kaikkiin tilauksiin! Loppuu 11. joulukuuta
Tervetuloa Olet kirjautunut sisään.

Tilaaminen

Jos asiasi koskee vastaanottamasi tuotteen laatua, syömäkelpoisuutta tai muuta tähän liittyvää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected].

Jos kysymyksesi koskee myymälästä ostettua tuotetta, olethan yhteydessä kyseiseen myymälään.

Jos olet vastaanottanut sulaneen tai pilaantuneen tuotteen, otathan meihin yhteyttä. Tarvitsemme seuraavat tiedot reklamaation käsittelyyn:

  • Tilausnumerosi – Löydät sen sähköpostiisi lähetetystä tilausvahvistuksesta. Tilausnumero on yleensä muotoa LBB0001234567.

  • Kuva viallisesta, pilaantuneesta, sulaneesta tai muutoin syömäkelvottomasta tuotteesta.

  • Parasta ennen -päiväys, joka löytyy purkin pohjasta tai kyljestä.

Kun olemme vastaanottaneet reklamaatiosi, käsittelemme sen. Mikäli reklamaatio hyväksytään, tarjoamme korvaukseksi joko rahallisen hyvityksen tai uuden tuotteen viallisen tilalle. Maksamme korvaavan tuotteen lähetyksestä aiheutuvat kustannukset.

Voit katsoa SLOW CRAFTED -kokoelmaan kuuluvat tuotteet täältä. Löydät ne myös helposti suodattamalla tuotevalikoimaa – valitse suodattimeksi ensin "ruokavalio" ja sen jälkeen "luomu".

Klassikkovalikoimaamme kuuluvia tuotteita, kuten A - THE ORIGINAL, 2 - SALTY ja B - PASSION FRUIT, täydennetään jatkuvasti. Tämä koskee myös SLOW CRAFTED -kokoelmaamme, pois lukien rajoitetun erän ANNIVERSARY-tuotteet.

Rajoitetun erän tuotteita ei tule saataville lisää sen jälkeen, kun ne ovat loppuneet varastosta. Ne voivat kuitenkin tehdä paluun valikoimaan tulevaisuudessa.

Jos sait paketin, josta puuttuu jokin tilaamasi tuote, ota meihin yhteyttä. Liitä viestiin mukaan tilausnumerosi sekä puuttuvien tuotteiden tuotenimet. Lähetämme sinulle välittömästi puuttuvat tuotteet.

Virheitä tapahtuu, mutta teemme parhaamme tällaisten tilanteiden ehkäisemiseksi. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!

Suosittelemme avaamaan verkkosivustomme eri selaimessa, esim. Chrome, kuin mitä käytät tällä hetkellä. Tämä yleensä korjaa ongelman ja alennuskoodisi pitäisi aktivoitua. Huomaathan, että voit käyttää tilauksessa vain yhtä alennuskoodia kerrallaan. 

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä. Autamme mielellämme!

Voit käyttää saamaasi alennuskoodin siirtymällä ostoskoriin. Syötä alennuskoodi kohdassa "Lisää kuponkikoodi" ja napsauta "Tallenna". Alennus lisätään tilaukseesi automaattisesti tämän jälkeen.

Valitettavasti et voi tehdä tilaukseesi muutoksia jälkikäteen. Turvallisuussyistä johtuen emme voi muuttaa tilaukseen rekisteröimiäsi tietoja.

Jos tilauksessasi on virheitä tai haluat peruuttaa sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme mahdollisesti peruuttaa sen, jotta voit tehdä uuden tilauksen. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä puhelimitse +358 75 325 2880.

Tilaukset lähetetään varastoltamme yleensä samana päivänä, kun tilaus on tehty. Emme valitettavasti voi peruuttaa tilausta, jos se on jo ehditty lähettää.

Jos tilauksesi ei ole odotusten mukainen, ota meihin yhteyttä viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Hyväksymme palautuksena vain avaamattomat tuotteet. Tilauksen palautuksesta aiheutuvat kulut ovat asiakkaan vastuulla, mutta katamme mahdollisen korvaavan tuotteen lähetyksestä aiheutuvat toimituskulut.

Palautusosoite:

LAKRIDS BY BÜLOW

Postnord TPS A/S

Nordhøj 12, 4600 Køge, Denmark

Emme valitettavasti tarjoa ilmaista palautusta. Palautuksesta aiheutuvat kulut ovat täten asiakkaan vastuulla. Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan meihin yhteyttä täällä.

Toimitus

Tilauksen saapumisajankohta riippuu valitusta toimitustavasta – näet alta toimitusaikamme eri toimitustavoille. Huomaathan, että toimituksessa voi esiintyä toisinaan viivästyksiä ja että toimitusaikaan ei sisälly viikonloput.

Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löydät paketin seurantalinkin. Huomaathan, että seurantatietojen päivittymiseen voi mennä noin 24-48 tuntia. Koska tilaukset lähetetään Tanskasta, seurantatiedot päivittyvät usein vasta, kun paketti on Suomessa tai muussa valitussa kohdemaassa.

 

Standarditoimitus (noutopiste-/automaattitoimitus ja kotiinkuljetus):

  • Suomi: noin 10 arkipäivää

  • Ruotsi: noin 7 arkipäivää

  • Tanska: noin 4 arkipäivää

  • Norja: noin 9 arkipäivää

  • Saksa: noin 6 arkipäivää

  • Yhdistynyt kuningaskunta: noin 7 arkipäivää

  • Manner-Eurooppa: noin 12 arkipäivää

  • Yhdysvallat: noin 2-4 arkipäivää

  • Muut maat: noin 14 arkipäivää

 

Express-toimitus:

  • Eurooppa: 1–3 arkipäivää

  • Yhdysvallat: 2–4 arkipäivää

  • Muut maat: 2–4 arkipäivää

  •  

Tilauksen toimitusaika riippuu valitusta kohdemaasta – toimitusaika Suomeen on noin 10 arkipäivää.

Voit seurata tilauksesi kulkua toimitusvahvistuksesta löytyvän seurantalinkin kautta. Huomaathan, että seurantatietojen päivittymiseen voi mennä noin 24–48 tuntia.

 

Jos et ole saanut tilaustasi 10 arkipäivän kuluessa, toimi seuraavasti:

  • Tarkista tilausvahvistuksesta, että ilmoittamasi toimitusosoite on oikein eikä sisällä kirjoitusvirheitä.

  • Ota meihin yhteyttä, jos toimitusosoite on virheellinen. Asiakaspalvelumme voi täten ottaa yhteyttä kuljetusyhtiöön asian selvittämiseksi.

  • Jos kuljetusyhtiö on kadottanut tilauksesi tai tilaus saapuu perille vaurioituneena, otathan meihin yhteyttä asian selvittämiseksi.

  •  

Standarditoimitus

Hinnat vaihtelevat kohdemaasta ja valitusta toimitustavasta riippuen. 

  • Suomi – alkaen 8 €

  • Ruotsi – alkaen 4 €

  • Tanska – alkaen 7 €

  • Norja – alkaen 6 €

  • Saksa – alkaen 5 €

  • Yhdistynyt kuningaskunta – alkaen 7 €

  • Ranska – alkaen 8 €

  • Alankomaat – alkaen 7 €

  • Manner-Eurooppa – alkaen 7 €

  • Yhdysvallat – alkaen 5 €

 

Express-toimitus

Hinnat vaihtelevat kohdemaan ja/tai pakkauskoon mukaan. Hinta on alkaen 19 €, mutta lopullinen hinta ilmoitetaan kassalla.

 

Ilmainen toimitus

Tarjoamme ilmaisen toimituksen niihin kohdemaihin, joissa meillä on kuljetusyhteistyökumppani.

Jos meillä ei ole valitsemassasi kohdemaassa yhteistyökumppania, toimitamme lähetyksen DHL Express -palvelun kautta. Tällöin toimituksesta peritään toimituskulu, jonka suuruus riippuu toimitusalueesta. Huomaathan, että Lakrids by Bülow Oy ei vastaa paikallisista tullimaksuista. Tämä koskee myös tarkastusmaksuja (mm. BTA prior notice).

Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected], jos sinulla on kysyttävää.

 

Jätätkö kaiken viime tippaan? Ei hätää.

Jos teet tilauksen ennen klo 13, tilauksesi saadaan matkaan vielä samana päivänä. Huomaathan, että viivästyksiä voi esiintyä toisinaan.

Perjantaina klo 12 jälkeen tai viikonloppuna tehdyt tilaukset saadaan matkaan tavallisesti seuraavana arkipäivänä.

Toimitamme ympäri maailman. Mikäli haluamasi maa ei ole valittavana kassalla, syynä on tyypillisesti tullirajoitukset ja/tai lämpötilahaasteet. Tuotteemme ovat hyvin herkkiä kuumuudelle, ja on todettu, että tuotteiden toimitus tiettyihin maihin on liian haastavaa.

Huomaathan, että emme kata paikallisia tulli- ja arvonlisäverokuluja, joita voi aiheutua EU:n ulkopuolisiin maihin toimittaessa.

Saat seurantalinkillisen toimitusvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty.