TOIMITUS USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Liittyykö kysymyksesi tuotteen toimitusvaihtoehtoihin? Löydät vastauksen niihin täältä. Halutessasi antaa palautetta tai esittää muita kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

TOIMITUS

Toimitus ennen joulua

Viimeinen mahdollisuus tilata ennen joulua:

 

DK 20/12 - 15:00
NO 17/12 - 15:00
SE 18/12 - 15:00
FI 18/12 - 15:00
DE 16/12 - 15:00
NL 18/12 - 15:00
FR 15/12 - 15:00
BE 15/12 - 15:00
UK 16/12 - 15:00
EU 12/12 - 15:00

 

Milloin tilaukseni saapuu?

Pakettisi toimitetaan perille yleensä alla mainittujen päivämäärien puitteissa. Toimitus saattaa kuitenkin välillä viivästyä.

Löydät lähettämästämme sähköpostista linkin paketin kulun seuraamiseksi. Muista, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää 24-48 tuntia. Toivomme kärsivällisyyttä, erityisesti viikonlopun aikaan.

Jos valitset TAVALLISEN TOIMITUKSEN, pakettisi saapuminen kestää yleensä:

Tanska 1-3 arkipäivää
Norja 4-8 arkipäivää
Ruotsi 2-5 arkipäivää
Saksa 1-4 arkipäivää
Iso-Britannia 2-6 arkipäivää
Suomi 2-8 arkipäivää
Ranska 2-6 arkipäivää
Alankomaat 1-3 arkipäivää
Manner-Eurooppa 3-6 arkipäivää
Pohjois-Amerikka 5-12 arkipäivää

 

Jos valitset EXPRESS-TOIMITUKSEN, pakettisi saapuminen kestää yleensä:

Pohjois-Eurooppa 1-3 arkipäivää
Manner-Eurooppa 1-3 arkipäivää
Pohjois-Amerikka 2-4 arkipäivää
Aasia 2-4 arkipäivää
Muut maanosat 2-4 arkipäivää

 

Tilaukseni ei ole vieläkään saapunut

Toimituksen kesto vaihtelee 1-14 päivän välillä riippuen kohdemaasta. Arvostamme kärsivällisyyttäsi. Voit tarkistaa paketin kulun päivittymisen seurantalinkin kautta.

Lähettämästämme sähköpostista löytyy linkki, jonka kautta voit seurata pakettisi kulkua. Muista, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää 24-48 tuntia.

JOS ET OLE SAANUT TILAUSTASI 10 ARKIPÄIVÄN KULUESSA, TEE SEURAAVAT TOIMENPITEET:

  1. Tarkista tilausvahvistuksesta, ettei sieltä löydy kirjoitusvirheitä ja että saamamme osoite on oikea.
  2. Ota meihin yhteyttä jos osoitetiedoistasi löytyy virhe. Asiakaspalvelijamme auttaa sinua ja ottaa yhteyttä paketintoimittajaan paikallistaakseen ongelman.
  3. Jos paketintoimittaja on kadottanut pakettisi tai paketti saapuu epäkunnossa, ota meihin yhteyttä, jotta voimme ratkaista ongelman.
Kuinka myöhäiseen voin jättää tilauksen tekemisen?

Jätätkö kaiken viime tippaan? Ei huolta. Jos jätät tilauksen meille ennen klo 15:00 (Tanskan aikaa), tilauksesi lähetetään matkaan vielä samana päivänä. Välillä viivästyksiä voi kuitenkin sattua.

Tilaukset, jotka on tehty perjantaina klo 15:00 jälkeen tai viikonlopun aikana, pakataan viikonloppuna, mutta paketin lähettäminen tapahtuu tavallisesti vasta seuraavana arkipäivänä.

Mitä toimitus maksaa?

Hinnat vaihtelevat kohdemaasta ja tilaustyypistä riippuen. Alta löydät arvioidut hinnat tavalliselle toimitukselle.

Tanska alkaen €4.50
Norja alkaen €5.00
Ruotsi alkaen €5.00
Saksa alkaen €5.00
Iso-Britannia alkaen €7.00
Suomi alkaen €8.00
Ranska alkaen €8.00
Alankomaat alkaen €6.00
Manner-Eurooppa alkaen €7.00
Yhdysvallat alkaen €9.00

 

EXPRESS-TOIMITUS
EXPRESS-TOIMITUKSEN hinnat vaihtelevat kohdemaan ja/tai pakkauskoon mukaan. Lopullinen hinta selviää kassalla. Hinnat alkaen 3.00€.

TARJOUKSET KOSKIEN ILMAISTA TOIMITUSTA
Ilmaisen toimituksen voimme tarjota niihin maihin, joissa meillä on kuljetusyhteistyökumppani. Jos meillä ei ole valitsemassasi kohdemaassa yhteistyökumppania, toimitamme lähetyksen DHL Expressin kautta – tällöin kuitenkin kuljetukselle tulee lisämaksu, jonka suuruus riippuu alueesta.

Huomioi, että Lakrids by Bülow Oy ei ota vastuulleen mitään paikallisia tullimaksuja.
Tämä koskee myös tarkastusmaksuja (mm. BTA prior notice).

Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme[email protected] jos sinulla on kysyttävää.

Paketistani puuttuu jotain

Jos sait paketin, josta puuttuu jokin tilaamasi tuote, ota meihin yhteyttä. Liitä viestin mukaan tilausnumerosi sekä puuttuvien tuotteiden nimet. Lähetämme sinulle välittömästi puuttuvat tuotteet. Annamme lisäksi palautetta varaston henkilökunnalle, jotta tällainen ei pääse toistumaan.

Pahoittelemme tällaisesta tilanteesta aiheutuvaa myöhästymistä tai vaivaa. Virheitä tapahtuu, vaikka näemme kovasti vaivaa tällaisten tilanteiden ehkäisemiseksi.  

Saamani tuote on sulanut/ pilalla

Jos paketissasi on tuote, joka on sulanut tai pilalla, ota meihin yhteyttä ja pidä käsillä seuraavat tiedot:

  • - Tilausnumerosi. Löydät sen sähköpostitse lähettämämme tilausvahvistuksen yhteydestä. Se näyttää yleensä tältä: LBB000123456.
  • - Valokuva tuotteesta, joka on vahingoittunut, sulanut, pilalla tai muulla tavoin syömäkelvoton.

Tutkimme asiaa ja tarjoamme sinulle korvaukseksi joko rahallisen hyvityksen tai uuden tuotteen viallisen tilalle. Maksamme korvaavan tuotteen lähetyksestä aiheutuneet kustannukset.

Voiko tuotetta toimittaa maahani?

Olisi mahtavaa, jos pystyisimme toimittamaan tuotteitamme jokaikiseen maailman kolkkaan, mutta valitettavasti se ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Yleensä esteenä on toimitus- tai tullirajoitukset ja/tai lämpötilasta aiheutuvat ongelmat. Tuotteemme ovat herkkiä kuumuudelle, joten joillekin alueille on mahdotonta toimittaa tuotteitamme.

Kiitämme ymmärryksestä ja pyydämme tarkkailemaan express-toimituksen tulevia vaihtoehtoja.

Toimitamme tuotteitamme tällä hetkellä seuraaviin maihin:

Australia
Austria
Belgium
Bosnia
And
Herzegovina
Bulgaria
Canada
Croatia
Cyprus
Czech
Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Iceland
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Macedonia
Malta
Netherland
New
Zealand
Norway
Poland
Portugal
Romania
Slovakia
Slovenia
South
Africa
Spain
Sweden
Switzerland
Turkey
United
Arab
Emirates
United
Kingdom
USA

 

Tarjoatteko ilmaisen toimituksen?

Kyllä, voimme tarjota ilmaisen kuljetuksen maihin, joissa meillä on kuljetusyhteistyökumppani. Jos meillä ei ole valitsemassasi kohdemaassa yhteistyökumppania, toimitamme tuoteen DHL Expressin kautta, jolloin kuljetukselle tulee lisämaksu, jonka suuruus riippuu alueesta.

Saanko seurantanumeron kun teen tilauksen?

Kyllä. Kun lähetämme tilauksesi matkaan, lähetämme sinulle seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.

Palautus

Voinko palautus paketin/ tuotteen?

Jos tilauksesi ei ole odotusten mukainen, ota meihin yhteyttä viimeistään 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta. Otamme vastaan vain avaamattomat tuotteet. Paketin palautuksesta aiheutuvat kulut jäävät asiakkaan maksettavaksi, mutta me huolehdimme korvaavan tuotteen lähetyksen aiheuttamista kuluista.

Palautus osoitteeseen:

Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support

Täytyykö minun maksaa tuotteen palautumisesta aiheutuvat kulut?

Valitettavasti emme voi tarjota ilmaista palautusta. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä meihin täällä.

Saamani tuotteen laadussa on ongelmia

Jos asiasi koskee laatua, ruokaturvaa tai muuta tähän liittyvää, ota yhteyttä:

[email protected]

OLEMME TÄÄLLÄ SINUA VARTEN

 Maanantai - Perjantai 08:30 - 15.00 CET

SOITA MEILLE

Halutessasi nopean vastauksen. Voit joutua jonottamaan.

LÄHETÄ VIESTI

Vastaamme normaalisti muutaman tunnin kuluessa

KIRJOITA MEILLE

Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark

Lisää tuote
{{currentItem.AddedQuantity}} Tuote/tuotteet lisätty ostoskoriin
{{currentItem.CartObject.ProductName}}
{{currentItem.CartObject.Description}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.PricePerKilogram}}
Ostoskorin loppusumma {{basket.FormattedProductsTotal}}
Ostoskoriin Shoppaile lisää
Tuote on poistettu ostoskoristasi